Prommenad..=)

Halloy..=)

Känns som det kommer bli en del uppdateringar det sista... haha... Så man har lite koll på vad man gör under dagarna. . blir glömsker ibland..=P haha

Idag blev det en prommenad på 1 timma med Liten och Hera. . det gick faktiskt kanon, förutom när det kom 2 stora hundar i en trädgård som skällde rejält. . det gillade inte Hera. . men jag sa till henne och la armen om bogen på na såå lugna hon sig. . tror det kommer gå galant med henne. . =) Bara jag får in som en rutin att komma ut är jag glad..=)

Idag kanske det blir en prommenad till med gumz..=) Får se om det blir bara hon eller om hon tar med Akita och Freddie eller en utav dem. . det märker vi, ska höras av om en stund..=)

Nepp nu ska jag njuta av min kopp kaffe..=)

Ha det såå gött=)

kramar

Johanna


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Taaaaack för idag gummselisa!!=) Kramizz

2010-01-15 @ 22:18:37
Postat av: Johanna

Tack själv gumman..=) trevligt värre..=) har dock fått två fina blåsor på mina fötter..=/ haha men de läker väl snart..;)

2010-01-16 @ 09:45:26
URL: http://junitjejen86.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Neeeeeeee, stackars lilla gumman=( .. jag har fått bunkra upp me Hello Kitty plåster här hemma;P kan ta me ett ROSA te dig nästa gång;P Hihi... Får gå ut o gå nån mer dag snart=) hihi... Like you!!! o lycka te imorrn nu.... =) Kramizzzzzzzzz

2010-01-16 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0