Kvällen!!

Kvällen på er..=)

hur står det till??

Haha här knallar det, ska absolut inte klaga. . även ifall igår kväll inte var min dag. . nepp ingen JohannaDag då inte. .

Idag har jag vart på rehab & hab kursen. . Gick kanon . . är en ritktigt intressant kurs. . men det roligaste kommer bli imorgon. . haha vi har ju sjukvård med ungdomarna. . fatta en känner sig nästan gammel då..=P haha

Ojj jag har vart arg idag, en riktigt jävla häxa kan man säga. . svarta ögon å horn som växte ut..=P Nej allvarligt talat så var jag asförbannad idag. . fick ett medelande när jag kom hem från skolan idag ang. csn att jag bara ska läsa 50 p enligt skolan i vår så jag är inte berättigad nåt csn lån. . vad faan jag läser ju två kurser nu på 300p???

Ringde iallafall skolan receptionen där. . å de är la inte riktigt kloka. . Nää men det står så i våra datorer. . VA FAAAN jag regga mig den 7 januari för att man skulle å då skulle jag inte ens läsa de därra 50p.... Öhh jag vet inte hur jag ska hjälpa dig. . nej hon kunde ABSOLUT ingenting. . noll koll.... såå jag sa bara jag tar kontakt med kuratorn såvar bara att sticka dit igen och prata med henne.. hon fatta heller ingenting och skulle fixa det efter lunch. .

Det roligaste eller tråkigaste är att det är flera i klassen som det har krånglat för. . en hel del. . dåå börjar man fundera vad de håller på med och då är det inte CSN utan det är skolan som krånglar.  .

Ja hoppas verkligen allt har löst sig nu. .

nepp nu ska jag ta å packa väskan inför morgon, både sjukvård och rehab och hab...

Sussa gött

kram

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0