Kurs sjukvård..!!

Japp den startade idag. . den kommer att bli otroligt intressant och roligt. . dock kommer det bli mkt att kämpa med men det kanske det kommer vara värt...=)

haha vi läser med ungdomar nu, de i åk 3 och vi va väl där 5 min innan det starta och då så sa nån ska vi inte läsa med åk 3?? å läraren bara, HAHA ja men de kommer aldrig i tid eller är tidiga..=P haha

dock är jag lite arg idag. . gjorde ju en test för Turberkulos i höstas och väntade på en kallelse att få sprutan, de ville köra ihop en massa för det kostade för mkt om man tog en och en. . Tror man försöker få ihop 10 pers samtidigt. . å ja jag vet man skulle gjort det i termin 1 men vi hade ingen praktik då som påverkade det. . Jag fick ingen kallelse iallafall och bytte vårdcentral i samma veva. . p.g.a. en annan orsak som vi inte ska ta upp nu men nu måste jag göra om testet och betala yttligare en gång för detta. . Ja nu är det tid bokad och nu får vi hoppas det blir av. .

Nu ska jag ta en dusch å sedan fortsätta plugga lite..=)

Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0