Hemkommen!!

Tjabba!!

haha en uppdatering till idag..=)

Skolan vart det trevlig. . lite genomgång av skillnad mellan arbetsterapi och sjukgymnastik. . lite vad de olika yrken innebär och deras ansvar för rehabilitering och habilitering. . =)

Sedan träffa jag brorsan en sväng..=) Alltid skojj..=) han skulle vidare till tösa sen..;)

Hoppade in på munken för att handla lite. . lite middags mat som vart slut här hemma. . å hittade kyckling som var billig och ett bra märke så nu lär det bli en del kyckling framöver..=) men idag blev det tacos paj..=) Mumme det med..;) hihi

Precis när jag satte mig och käka så ringde Gun och frågade om jag skulle med ut och gå, så det blev hon jag Liten och Hera.. deras vovve. . får komma när jag vill och hämta henne för en prommenad..=) det är riktigt snällt. . skönt att gå ut och släppa allt. . Hon frågade även om jag kunde ta en prommenad med Hera den 29 för då var alla borta hela kvällen.. Inga problem...

Imorrn blir det en prommenad med Fia och hennes underbara vovvar tror jag..=) och Liten skulle komma med Hera på dagen med... haha här ska det förbrännas kalorier. . nej kanske inte såå men det ska bli mer prommenader. . idag vart det inte riktigt meningen att jag skulle ut för har en del att göra hemma men det får bli imorrn. . tänkte ställa kl på 8 sen om jag kommer upp är en annan femma. .

Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe..=) har faktiskt inte druckit så mkt kaffe idag så ligger efter..;) haha...

Får se om det blir antikrundan eller gränsbevakarna USA, antikrundan går ju på svt play..;) haha....

Nepp ni får ha en riktigt trevlig kväll!!

kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0