HELG!!

Japp det är de nu..=) WIIIEEE!!!

Haha nej skämt å sido det känns som vilken vanlig dag som helst. . iallafall just nu. . ikväll kommer gumz hit. . vi ska hyra film och mysa riktigt mkt..=) Man kan väl säga GIRL NIGHT!!

haha

Nu ska vi se. .igår vart det skolan. . och vi hade både rehab och hab och sjukvård.. det gick helt okey en massa genomgångar. . har prov nästa vecka. . gahhh.... ja det kommer gå bra tror jag. . =)
En muntlig redovisning med. . . ja det kommer gå galant. . bara man vill så..;)

Sedan igår kväll såå. . joo nu ska vi se här lika bra att ta det från börjar. .

på mötet med kommun i onsdags så hamna jag brevid en tjej som kom från gbg och hade precis flyttat hit. . ja inte mer med det, ni vet man pratar lite och sen så. . ha det så bra. .

När jag kom in i min trappuppgång så visa det sig att det var hon som flytta in i slutet av nov här. . haha..snacka om knepigt. . haha eller roligt. . hon å deras vovve å pojkvän men som jobbar i Gbg så hon är själv en hel del här. . haha ja skojj var det iallafall..=)

Vi tog en kopp kaffe iallafall igår =)

Idag har vi vart i skolan. . hade bara sjukvård idag. . fick lägga lite önskemål om vart man vill vara på APU, jag tog IVA/Post-op/dag.kirurgi i lidköping. . om jag hamnar där det vet jag inte. . man kan alltid hoppas. .

Annars kunde man få vara på: blodsjukdomar, stroke, MAVA, KAVA(tror jag), akutmott, ortopedi och en till, var det kirurgi - njursjukdomar..??!!ja en till iallafall...

Ja vi får se vart man hamnar. . det kommer gå galant...=)

Sedan har jag vart på vct och frågat om sommarjobb, det var faktiskt en ssk som sa till mamma när hon var där igår att jag skulle ner och fråga..=) SKa ringa i slutet av mars iallafall..=) sen får vi se. .

Nu har jag plockat och gjort i ordning för gumz..=)

Ni får ha en trevlig fredagskväll!!

Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0