Halloy!!

Fasen vad svårt det ska vara att sätta rubrik på allt då..=P haha


Hoppas eran natt har varit god, själv har jag sovit uruselt..=/ men jag var så trött igår ändå när jag gick och la mig. .

Det blev  en prommenad med gumman igår å båda vovvarna..=) hehe både Akita och Freddie..=) Tack gumman..=) riktigt skönt vart det med..=) Vi gick väl en timma iallafall..=) skööönt vart det, lagom kallt ute..=) Fina röda kinder hade man när man kom hem å röda fötter .. . fått två fina blåsor på mina fötter. . ena lilltån å under foten på den andra. . men det ska väl gå ändå..=) hihi....=)

Idag får vi se vad som händer, tänkte fortsätta lite här hemma tror jag..=) det skulle verkligen behövas. . eller ja inte så farligt men har börjat gå igenom saker som jag har låtit vara för man inte har orkat. .

Får se det blir nog en blogg till lite senare... dags att svälja kaffet och hitta lite bra musik på Spotify..=)

Kramar

Johanna






Söta Freddie=) hehe



Gosiga Akita..=)



Underbara Gumz..=)

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. får skicka över korten imorrn te dig=) åh, BMW-cabben me vovvsarna i!!! ... åh, va jag kommer sakna de te våren/sommarn!!! .... Hulkgråt .... Innan jag säljer den te våren får vi ta ett sista strög gumman!!! =) For old times skull=)

2010-01-16 @ 23:09:53
Postat av: Johanna

Japp det får du göra... =) kanske kan skicka via mail eller msn??!! Du de måste vi göra..=) haha finns många minnen me den bilen=) Dock inte lika mkt som med seaten..:P Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-01-17 @ 11:05:32
URL: http://junitjejen86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0