God förmiddag..=)

Japp det kan man väl säga att det är..=) Kl är ju elva så..=) haha... Ska snart göra mig i ordning för skolan. . Har en lektion idag med. . som sagt det har inte riktigt börjat än. . det gör väl det i nästa vecka. . då drar sjukvård igång. .

Får se vart man hamnar på praktik idag då... det kommer bli på sjukhus men vart det vet jag inte. . skövde eller lidköping.. I skövde vet jag att jag har sovplats om jag får jobb kväll - dag... slippa lite bensinpengar och mer sov tid. . det har jag inte i Lidköping men det löser sig alltid..=) inget är väl omöjligt. . haha...

Som jag skrev igår så verkar en del har löst sig för mig och jag känner mig lugn, nu har jag koll på läget. .

Ska endast till jobbet på söndag och lämna nyckeln och ta en bra avsked. . sen behöver jag aldrig träffa dem mer. . visst kommer sakna vissa men som många har sagt så vart det nog meningen med detta. . . Nu kanske jag kan läsa det jag vill. . ja det får vi se. . ska ju klara av matte b dvs. . meen det kommer inte än. .

NU känner jag att jag måste få rutin på dagen. . inte sova bort dagen å se till att göra en del så man är trött på kvällen. . så man somnar. . haha ja är ingen morgon människa men det skall vi la kunna ändra...

Nej nu ska jag sminka mig och klä på mig lite. . ni får ha en riktigt bra dag nu..=)

Så hörs vi säkert av..=)

Massa kramar

Johanna



haha känner jag rätt är det gumz som har fotat..:P haha på rådhuset i Skövde..=P

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Yeaaaassss!!!!! That´s meeee!!!=D haha.... Jag ska nog få dig trött till ikväll skaru se!!=D Skratt både me tjöt o spring me hundarna! .. haha.. så de behöver du inte oroa dig för!=P hihihi=) KRAM min goding!!

2010-01-14 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0