Fredag!!

Japp det vart det idag. . .=) kasnke skönt för många. . själv är jag ledig idag..  i.o.m. att kursen sjukvård inte startar förrän nästa vecka. .

Längtar tills dess. . får lite mer att göra på veckorna..=) haha... kommer klättra på väggarna annars. . haha får hopppas  det blir lite prov och en del inlämningsuppgifter så man har lite att göra. .

haha förhoppninsvis kommer mitt hem skina som bara solen sen när jag har gått igenom allt från grund och botten..=P haha... just nu njaaa..men det kommer. . börjar gå igenom lådor och kassar. . man har möe skit man inte använder....haha...

Nu väntar jag på att Liten ska ringa så vi ska ut me Hera..=) det ska bli riktigt skönt. . förhoppningsvis så möter vi inte så många hundar ute...:P hon är inte överförtjust i andra hundar. . hon har antagligen blivit attackerad när hon var liten..=/ stackare. . men hon skäller såå in i den bara. . .

Nepp kanske ska ta å diska lite nu. . eller joo det får det nog bli..=P

ha en skön fredag..;)

kramar
Johanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0