Fredag igen!!

Japp veckorna knallar på i sin gilla gång å det är redan helg..=)

Provet idag, gick bra.. tror jag iallafall... Svara på allt, det var en fråga som jag kände att jag inte hade riktigt koll på. . men det lär ju märkas när vi får besked..=)

klara den muntliga redovisningen iallafall..=) SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!! Den vart jag lite orolig för men det gick jätte bra enligt läraren..=)

PPD testet visa igenting den här gången heller. . så nu ska jag snart få sprutan. . Brr vill inte men det ska ju vara bra sägs det. .

Ikväll ska jag ut å gå med gumz å Hera..=) hennes matte är inte hemma såå då får jag rycka in..=) hon är ju snö tokig så det är lite skojj att gå ut med henne nu..;)

Kom på mig själv förut i veckan att jag är ju inte van att vara ledig varje helg eller jämt. . ja förutom skolan då. . men de är rätt gött..=) haha ja en lär la sig detta med..;)


Nepp nu ska jag sova lite tror jag eller diska. . har en del tvätt att vika med såå... ja vi får se vad det blir..=P

Ha de riktigt skönt

kramar
Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0