Fortsättning på min resumé av år 2009=)

Tänkte att det inte få så lång tid nu emellan och jag har vänt på dygnet tror jag så kan inte sova lika bra att skriva lite då..=)


Juli

Ja då var de semester och ett jäkla åskväder ett tag. . men den 4 juli sken solen, iallafall när vi var ute och min kära kusin blev fru tidblom..=) Ett vackert bröllop och sikken fest det var efteråt..=) Ojojoj minns det som igår... riktigt skojj var det iallafall..=) å vackert... =)

sedan vart de ju en annan resa med gumz med. . hahahahaha..åka ner till skåne för att köpa en kanin... ja du gumman har blitt dumförklarad många gånger för den resan haha.. ja trevlig var det iallafall..=) haha å han var ju lite söt iallafall knutte..;)

Jo min kära far fyllde 50 år med.. så lite bus å firande vart det då med..=) Tänk nu har du blitt gubbe på riktigt..=)

Å sen vart jag å brorsorna på Harry Potter premiären och hade en riktigt trevlig kväll..=)











Augusti

Ja ni denna månad minns jag inte så mkt utav. . tror det vart rätt mkt jobb om jag minns rätt...

Just det ja. . var i Gbg med mor å far å bror min... =) trevligt..=) haha åkte mest bil men det vart skojj..=)

en del kräftor och räkor hos dem med denna månad..=)
och marknad som vanligt den sista helgen..=)

haha minnet är bra men kort..=)

Skolan började igen i slutet av augusti. . det var lite knas innan man fick i ordning på tiderna om jag minns rätt... haha....








September

Ja ni denna månad bestod mest av jobb och skola. . det drog igång ordentligt med allt..

Umgicks lite gumz.. annars tror jag inte det hanns med så mkt mer. . 

tråkigt men sant. . .




Oktober. .

Lika tråkigt månad detta... jag är ju ingen höst människa heller såå det blev mest jobb coh plugg då med. . vart en tripp med mor och far till Skövde, de shoppade loss lite..;) haha nej lite kläder och jag fick mina skor..=)

Vart ju förkyld då med såå blev en del hemma. . .




November

Japp praktiken började och det minska lite med jobb. . hade dock en del arbeten kvar i skolan att göra men orkade inte riktigt med det...

Min praktik var helt underbar, fick verkligen vara med om otroligt mycket och testa en hel del .. . . fattar nog inte vilken tur jag hade...  Det som är mest synd är att bägge mina handledare är uppsagda nu. . .

Gjorde 271 timmar denna månad totalt och därför hann jag inte med så mkt mer. .

Fikade med Daggan och hennes Gute..;)



(underbar praktiktid)

December

Ja ni det vart en början till julstress, snön kom och det började bli jäkla kallt.... (iallafall i slutet..)

Nepp annars har de vart en jäkla massa jobb närmare 200 timmar den månaden. . blir en fin lön i Januari..=)

Åt underbar julmiddag med släkten på mammas sida..=) Sedan ut å käka å bio med brudarna..=) New Moon...

Julbord med jobbet och en trevlig kväll på Idas brygga..=)

Sedan julfirande med inslag av jobb eller tvärt om på julafton i skövde..=) hos farmor och farfar och sedan juldagen på efms fika hos mormor & morfar..=)

Nyår firades hos underbara vännerna i Källby med 3 rätters middag och rakter=)




Liten lätt resumé av mitt år. . kom på en del nu meeen det var la inge viktigt..=) rätt nöjd med vad jag har åsta kommit under detta år och vi får se vad 2010 har att erbjuda..=)

Nej mina kära vänner ha de riktigt gott å Natti natti på er..=)

Kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0