Första lektionen i skolan. . . .

Haha japp. . första lektionen idag efter jul uppehållet. . haha liten små start med kursen rehabilitering och habilitering. . =) Det kommer nog bli en kanon kurs tror jag..=) Ska bli skönt att dra igång ordentligt nu i nästa vecka. . såå man har lite mer rutin på dagen. . .

Idag har jag även skicka in ansökan om CSN för vårterminen, pratat med Syon om högskolekompitens så det blir att läsa matte B under våren här med. . hur det nu ska gå. . får hoppas på det bästa. . =) haha... det var ju nåra år sen sist om man säger så..=)

Kontaktat kontoret och Akassan idag med. .  ja ni dagen går i ett...

Tjötat med Mormor & morfar å sedan farmor & farfar... Japp...=) trevligt vart det iallafall..=)

Nej ni nu ska jag diska och plocka lite..=) ska göra i ordning en pärm hade jag tänkt...

ha de nu riktigt gött i kylan..=) Och köra lugnt imorrn nu..=) lär vara halka utan dess like...


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0