Det vart inte lätt..

Nej det vart det inte men ska inte börja med detta.!!


Idag har jag vart ute hos mor och far och de hade röjt i deras skrubb, en sådan som alla har där man bara lägger in grejjer..=) haha de hittade min gamla Barbie dockor där. . haha sikka minnen det kom fram dåå... haha.. skratta bra mkt för brorsan tjej var där med och vi satt där å skämtade... haha... vad man jämt lekte med dem när man var lite. . alltid, de var med överallt. . på utflykt, till kompisar ja över allt. . den kom fram en hel del iallafall...

Minns särskilt en jag hade fick när vad kunde jag vart, en 7 år eller något. . jag hade opererat polyperna och då fick jag den i bilen när vi åkte hem. . Det minns jag de andra minns jag inte riktigt, saknar dock mina hästar men de kanske kommer fram någongång de med...

Mamma hittade även mina första träskor. . å vet du vad gumman, de var ROSA!! haha kanske var en 3 år när jag använde dem. . ska fota dem någon dag när jag är där ute. . hade inte med mig kameran idag. .

Sedan fanns det en del skolböcker där med. . sikken handstil man hade då. . ojojoj jag som tycker jag har dålig handstil nu men vad hade jag inte då. .  haha....

Nu till kvällen, kl 18 var jag i Skövde och skulle lämna nyckeln, självklart vart det kaffe oxå... lite fika. . det kändes konstig på nåt sätt.. om det blev ett bra avslut det vet jag inte. . men nu var det gjort iallafall...

nu ska jag vidare med mitt liv och det kommer lyckas bra!! Kanske var det bästa som hade hänt. .

Nepp nu ska jag ta kudden. . har en del att fixa imorrn innan skolan...

ha det riktigt bra nu..=)

Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0