Dagarna knallar. .

På i sin enda. .

Idag har det vart skola. . först kursen sjukvård och sedan rehab och hab. . Intressant bägge två men är nog inte riktigt van att gå upp tidigt . . haha.... men det är gött på ett sätt det med.....=) Då är man tröttare på kvällen..;)


Nu ska jag snart iväg på möte. . ang skara kommun söker sommarjobbare under 2010 och då är det kanske bra att visa framfötter. . ja om inte annat få lite info... Fast just nu skulle jag bara vilja krypa under filten i soffan å blunda lite lätt..;)


Nej ska väl snart göra mig i ordning här. . Inte så mkt men så man får med sig lite. . måste handla smör och bröd med för det är slut här hemma. . hoppar nog in på Netto när jag går hem. .

Hoppas era dag har vart bra.!!!=)


Massa kramar Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0