Brr riktigt kallt. . .

Ute. . Har kommit hem. . tagit en dusch å druckit två koppar kaffe men får nog ta en dusch till . .

Känner mig riktigt duktigt. . idag blev det en prommenad med Hera på 1.5 timmar..=) *klapp på huvudet*

Innan det så ringde min kära mor och far å bjöd på middag på stan..=) *Tackar=)*

Annars känner jag mig fortfarande bakis. . ont i skallen och mör i kroppen men det behövs nog lite sömn. . Kan kännas som det är de som fattas. . Tar igen det i natt. .

Är ju ledig imorrn från skolan. . alltid ledig måndagar och denna vecka ser det ut som onsdag med..=) Aldrig fel...;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen igen. .


Kramar

Johanna


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Duktig du e gumman!!!=D ... hihi... du va inte en isstod sen när du kom hem elle?=D hehe...Kraaaaaam

2010-01-31 @ 19:52:55
Postat av: Johanna

Var riktigt kall idag. . om benen men inte överkroppen. . knepigt. . men efter 2 duschar á 30 min och 4 koppar kaffe är jag människa igen..;)kram

2010-01-31 @ 20:18:20
URL: http://junitjejen86.blogg.se/
Postat av: Stumpan

HaHa...=) URSCH!.. hehe.. får hoppas resten av huset hade nått vatten kvar sen;P hihi...

2010-02-01 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0