Borde sova. .

Men det är inte så lätt när grannen har fest under mig.  . säger ingenting om det händer någongång ibland eller att man säger till innan. . - du ja ska ha fest i helgen och det kanske blir lite sent..??!!=) de gillar jag men de har de inte gjort och spelat som fan de senaste nätterna såå. .  blir lite trött på dem. . Tur att man inte ska upp tidigt imorrn å jobba eller nåt. . då hade det nästan vart skottpengar på dem. .

Tänker inte bara på mig själv. . vi har barnfamiljer i trappuppgången och några äldre. . bl.a. en tant på 85 bast. . hoppas hon hör riktigt dåligt så kanske hon sover ändå..;)
De är lite knepiga med så vet inte om jag vågar att gå ner och säga till heller. . ja nu är klockan snart halv två så det kanske man kan göra med gott samvete. . ??!!??!!


Annars har dagen vart bra. . hämtade mina kära bröder + flickvän och körde hem ena brodern till henne och den andra körde jag hem till mor & far..=) Blidde lite kaffe och kortspel..=) Tack mamma å pappa..=) Älskar er, ja mina bröder med för den delen. .  . ;)

Annars ikväll så har vi umgåtts med nåra kompisar till gumz, god mat å lite spel..


Nepp om jag ska ta mod å hugga ifrån eller bara gå å lägga mig å dra täcket över huvudet. . ??!!??!!


Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0