Snart dags att krama kudden. .

Japp kom hem för en liten stund sen och ska snart krama kudden. . 

ska ju upp imorrn med och göra 7-14 så, det ska bli skönt att få krypa ner snart. . 

Kvällen har gått kanon att jobba. .  tålamod är nåt bra att ha har man insett. .  =) haha. . 

Mådde lite dåligt ikväll för maten och jag gick inte ihop. .  men men en lär sig varje gång. .  och potatisgratäng är kanske inte det bästa för magen eller så var jag stressad så det gick nog lite fort. . ja kombinationen kanske inte är det bästa men men en lär sig för varje dag. .


Nepp nu ska jag läsa lite bloggar innan jag drömmer mig bort. .  en bra bok så somnar jag gott sen. . 

har ni några bra boktips??



Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0