Morr Morr

Mm är just det jag vill säga till min granne nu. .  MORR MORR. .  spelar så mina tavlor hoppar på väggen. .  Morr Morr säger Johanna då. .  jag hoppas ju att det tystnar till 11, vill kunna sova gott i natt. . Ska ju jobba imorrn med. .  fast börjar inte förrän efter halv 2 tror jag det var. . ska till Götene då. . =)

Har jobbat en hel del nu de sista. . 

Det blir ju pengar av det..  och missförstå mig inte nu tycker om att jobba och nu är det extra roligt med för man åker runt lite och träffar olika människor. .  men ser fram emot att vara ledig på tisdag..=) Då ska jag grejja hemma och fundera på årets klappar kanske..=)

Blev riktigt glad på jobbet idag. .  den avd jag var idag har jag inte varit på sen sept. . 

Den boende lite fint sa till mig att jag vill prata med dig sen, jaha tänkte jag vad har jag nu gjort eller vad som är galet. . 

sen kom det; bli inte arg nu men får jag fråga, har du gått ner i vikt??

Blev rörd av detta. .  glad och rörd på ett sätt. .  att folk ser att man har minskat i omkrets  och att jag fakitkst är mkt gladare och piggare nu förtin. .  (förutom ikväll då, är rejält trött nu):P

Bara ett fåtal kilon gör massor för självförtroendet. .  massor för en själv. .  en orkar mer och vill mer och en kämpar ta mig fan mer. .

Glad för min egen skull. . över mitt eget beslut. .  över min egen KAMP..=)

--------

Nej nu ska jag slö titta på tv:n lite och morra över grannen. . 






Kramar

Kommentarer
Postat av: JD | - 27 kg!

härligt att du är glad, för det ska du vara :D

du är jätte duktig!

2010-12-04 @ 23:01:27
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0