Möe jobb och ledig dag!!

Japp nu är julen över och snart är det nyår. .  funderar på om man ska göra en års resume i år med. .  hmm. . tål att tänka på. . 

Japp har jobbat en hel del nu de sista. .  arbetade i söndags från halv 2 till halv 9 på måndag morgon. .  nåt som jag valde själv. . satt vak på jobbet. .  mer skriver jag inte. . 

Igår blev det en tripp till Ullared. .  brorsan och hans tjej ville åka så jag åkte med och en kompis till..=) skojj som tusan och inte mkt folk. .  inte när vi kom iallafall. .  en del trassel på hemvägen men vi löste det riktigt bra..=)

hade en toppen dag och behövligt att tänka på annat. .  hitta inte jätte mkt kläder men men lite slank ner. .  och det var inte XXL längre utan hitta large som passa..=) samt en annan tröja där jag hade gått ner 3 storlekar. . sånt är skojj. .

får fota och visa imorrn. . nu är det dags att åka till jobbet. .


Pöss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Linda O

Tjooho

hoppas allt e bra me dig?



Blev jättenyfiken på vad det e för diet du går på??

Har verkligen gett resultat ser jag. Beundrar att du klarar av detta!

Verkligen superstarkt av dig



kram

2010-12-29 @ 17:52:10
URL: http://khevinsmamma.blogspot.com/
Postat av: Malin

Fan va gött!! Jag har oxå numera Large o känslan e så otroligt lyckligt! :)

Önskar dig ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT 2011!! Kram M

2010-12-31 @ 18:03:00
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0