Haft lite. . .

annat att göra än att blogga som ni kanske märker. . 

ska snart nana kudden för jag ska jobba 7-16 imorgon. .  såå det ska snart bli kudden för min del. .

I lördags så var det julmiddag med släkten på mammas sida. .  åt inte så himla mkt. . 

1 köttbulle
1 prinskorv
1 sillabité
1 bit skinka
lite jansson
å liten bit rökt korv. .
smaka på lite ägg och räkor med tror jag. .

när man raddar upp det här så låter det som mkt men jämnför jag med andra år är detta lite. . 

Magen mådde inte så bra, tror det var jansson som gjorde att den balla ur lite men annars gick allt bra..=)

söndagen var en hemma dag

Å idag har det varit en kompis dag..=)

Först luncha jag med Becka..=) riktigt skojj att ses. . vi hämta med mat och tog med hem till henne. .  tog en sallad och de som jag tänkte ta med hem står kvar i hennes kylskåp. .  haha minnet är bra men kort. . 

sedan satt vi bara å tjöta. .  TACK GUMMAN FÖR EN UNDERBART TREVLIG STUND IDAG!!!


Jag åkte då vidare och hamna till slut hos gumman..=) en 17 år gammal vänskap och vi håller i en. . som vi sa förut så tror jag att även om vi inte hörs på ett år och vi skulle ses då skulle allt vara som vanligt. . 

Tack gumman för att du stått ut med mig i dessa 17 år och jag TYCKER OM DIG I MASSOR!!!

Har även fotat lite kort idag med samt fått med de som vi tog sist. .  så nu kommer det lite bilder. . =)













Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0