Full rulle. . ..

Kan man lugnt säga att det går i ett nu. .  och lugnare blir det inte. . nej nej inte som det ser ut nu iallafall...

Nu ska vi se. .  skrev i tisdags. .  jo jobbade kvällen på brogårn, frös som inniden trots långkalsonger och extra tröja under arbetströjan. .  då är det illa. .  var en isbit intill morrnen. .  då började jag nog tina upp. .  inte ens en varm dusch kunde bota det. . 

Igår var jag i Götene hela dagen typ. .  från halv 2 till halv 10. . den gick bra. . gick bredvid på sista avd. .  på kvällen. .  var inne på en annan ett par timmar på efm. . 

Prata lite med chefen där med. .  hon ville kika av läget så. .  De trivs med mig och det känns jävligt gött. .  så kunde nog räkna med sommarjobb där nästa sommar. .  om inget annat inträffar som ett annat jobb. .  men men det känns skönt att veta. . 


Nu ska jag snart iväg på möte med min jobbcoach från ams för att sedan åka hem nån timma innan jobb på skarahemmet ikväll. . 

Imorrn i Götene på lördag i skara och söndag i Götene. . 

som sagt det går i ett.. ..


nej nu ska jag göra i ordning de sista innan jag ska åka. .


Kramar på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0