Torsdag!!

Japp. . det var dagen idag. . å den har nästan gått i ett hela tiden kan man säga. . riktigt skönt att krypa upp i soffan nu och bara njuta..=) Borde egentligen ta upp matteboken men orkar verkligen inte det nu så. . blir nog snart att sussa kudden. . men tänkte kika på lyxfällan först. . faktiskt så tycker jag det är bra, särskilt när det är mattias å charlie som är programledare..=)

Just nu är det Sverigens värsta bilförare på tv:n. . .=) kan vara riktigt roligt det med. . .men man funderar ju på om de bara skojjar eller om de verkligen akn köra. . ?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!

Idag har det iallafall vart skolan...=) först matte B, sedan både sjukvård och rehabilitering och habilitering. . Så en helt okej dag..!! =) Fast förkyldning å yrsel . . . men det ska väl ge sig. .

Det måste ge sig till lördag men de får bli att ha alvedon och nässpray med sig. .

I eftermiddag har min älskling varit här..=) japp jag menar Dino..=) Han körde ett på race här i lägenheten och var super glad..=) självklart var underbara matte med här på en kopp kaffe..=) skönt att bara tjöta lite..:P haha. .

Nej mina damer och herrar!!

Ha en underbar kväll nu..;)




Kommentarer
Postat av: Stumpan

HaHa.. jaaa, de får vi hoppas=D haha... fast man måste kamma honom varje dag för annars får han tovar.. o jag e nog allergisk=( .. hahaha.. men de skiter vi i!.. bara knutte e söt så=D hahaha.... Ååååååh, kort från brodde!!!=D hihi... Krya på dig nu gumman lilla, så vet du ju att jag håller alla mina tummar!=D Kraaaaaam

2010-04-08 @ 20:58:23
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0