Tjaaaaaaaaa!

Hur står det till med er då??

Själv är jag helt mör idag. . helt slut i skallen. . var gryyymt trött igår och stensomna kl 21. . har nog aldrig somnat så fort någon gång. . sten sov till klockan var lite efter 7 idag men hann ändå till skolan och matten. . .

Idag har jag bara haft matte lektioner. . . har första provet på torsdag. . får nu se hur det går. . ska sätta mig med klasskamraten imorrn och plugga när vi har slutat. . . så om man kan någonting. . . haha ja de får gå som det går. . .

Det kommer nog bli kanon i sommar, kommer dock ta en stund att komma in i allt på skarahemmet. . känner mig rätt säker i omvårdnaden och med hjälpmedel men det är de boende som man ska lära sig=) Jag hoppas verkligen det funkar bra sen =) Gulliga personer som bor där så. . JA det ska nog bli kanon..=)

Ska snart göra mig i ordning för att knalla, (ja ni läste rätt) knalla ner till jobbet .. är ju inte långt och tar ju inte alls lång tid innan man är hemma så. . kan vara skönt med en promenad fram å tillbaka, då kommer jag somna gott ikväll med. . .

Imorgon är det skola, först sjukvård och sedan rehab och efter det så blir det plugga matte med Ulle för att sen åka ut å byta däck på bilen, bror min ska hjälpa mig*tack snälla*

Snart har denna veckan gått med och fattar inte vart tiden tar vägen. .

nej nu luktar det nybryggt kaffe här Mmm... ska ta en lite kopp hade jag tänkt;)





Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0