Städar, ,

Japp håller på å städar. . det tar sin tid när det går ett tag emellanåt. . nu de sista har jag inte vart hemma så mkt. . gått fram å tillbaka och i ett..=) haha såå ikväll tänkte jag att NU måste jag göra nåt åt det. .

Men tog ett litet break för en kopp kaffe..=) kände att det var dags. . lagom efter maten. . idag serverades det spagetthi och köttfärsås=) smakade riktigt bra och blev några lådor att lägga i min (redan fulla) frys.

haha


Gumz ville gärna se lite mera kort från USA. .  Så slänger upp några då..;)



Precis utanför hotellet. .


Inne på Epcot, en av disneylands alla parker.=)



Ingången till en annan=)



Det är helt MAGISKT ;)





Seaworld en stekhet dag i oktober:P





Jag å mitt sötsnöre..=)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Fiiiiiiiiiint!!!!=D ... Älskar o se på kort!!!!=) ... Jag har aldrig velat åka till USA, men SEAWORLD (O disney såklart!)e något jag verkligen skulle vilja se!=) Mäktig känsla de måste va=) hihi...Sommarkänslor får man iaf när man kollar på korten!=)

2010-04-16 @ 18:52:20
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0