Söndag!!

Hejsan!!

Nu har snart denna vecka gått till enda. . bara säger svisch så är de över. .  fattar inte vart tiden tar vägen. .

Igår hade jag en super trevlig kväll!! Först tog jag en tur till mor och far =) Pappa tände grillen och det smakade underbart, även om det bara var korv med bröd. . =) så var det super trevligt. .  =) brorsorna var hemma och även Andreas tjej..=) Lite tjöt och så. .

sedan tog jag bilen till Holms och satt och tjöta med Veronica hela kvällen. .  =) Martin var hemma en liten sväng innan han drog ut med Grabbarna. . =) haha såå var det Vi tjejer och lilla Anton eller ja han är snart två. .  tiden går fort. .  men när han somna så kunde vi ha tjejsnack..=) Tack Vännen för en grymt trevlig stund igår. . =)

När jag kom hem förlora jag temperamenten kan man lugnt säga. . någon JÄVEL hade tagit min parkering och gästparkeringen var upptagen. .  fick låna grannens som tur var. . men var inte nådigt glad. . trökigt när folk inte kan låta ens parkering vara ifred..  =/ Skrev en lapp i och satte på rutan att denna är upptagen var vänlig lämna den så fort som möjligt. .

Haha ja nu ska jag snart iväg och handla lite och sedan så ska jag fortsätta plugga. .  Idag är det Matte som gäller igår var det sjukvård. . 

Sen lite över fyra kommer mamma och hämtar mig så åker vi till Lidköping ihop..=) ska på kalas idag igen. . 

Imorgon är det bredvidgång som gäller på andra avd. =) hoppas det kommer gå bra. .  sedan blir det väl hem och plugga, är nog rätt trött om jag känner mig rätt för sen har jag skola till tolv på tisdag och sen går jag på 15.20-21.30 och har skola på onsdag fm. .



Längtar tills varma sommar kvällar.. .


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0