Somna på soffan. . .

Japp nu har jag sovit en tio min eller nåt på soffan . . logga in på bloggen men ögonen gick i kors så det blev inge mer. . haha nu ska jag bara skriva lite här innan jag tar kudden på riktigt. .

Ute hos mina föräldrar igår var det lika trevligt som vanligt..=) Prata lite och hade det allmän trevligt . . fast mamma gick och plockade en del för det har varit påsklunch där idag med farmor och farfar och mormor och morfar..=) GOTT Å TACK MAMMA & PAPPA!!!!

nu åter till gårdagen så var det riktigt trevligt som sagt. . och sedan på kvällen/natten var jag chaufför så kom väl hem å till sängen runt kvart över 4 idag och var klarvaken kl 08. . helt sjukt jag som brukar vara "död" efter sen sänggång. . men ja nu vakna jag iallafall då. . har dock fått lida för det idag då jag är rejält trött och alltmänt seg. . som sagt somna ju förut så. .

Tog mig iallafall en promenad när jag vakna till, vädret var ju ur skönt och de va riktigt gött..=) fåglarna kvittra och man rensa skallen lite. . kan behövas ibland. .


Nu imorrn är det sista dagen på lovet och jag ska försöka plugga och skicka in det sista som ska in och sedan så försöka dra av golven här hemma. .så ska försöka komma upp runt 8 imorrn men brukar få lida för det dära att man inte sover tillräckligt dagen efter eller dagen efter det. . såå tisdag till skolan kommer jag vara död. . . haha. .

nej bloggar mer en annan dag . . nu ska jag tvätta av sminket och krypa under täcket med.. är ju inte ritkigt kuranter heller så . .behöver nog SOVA!!!!





kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0