Slut på lovet!!

Japp nu var lovet slut .. . fattar inte vart det har tagit vägen. . tiden gick ju kanon fort.  .. =/ både skönt å inte skönt att komma tillbaka till skolan igen. .  Det är ju inte jättelång tid kvar om man säger så.... slutar ju skolan den 26:e maj. . .


Nu i efterhand var min påsk väldig lugn. . både skönt å inte skönt. . men eftersom jag har blivit förkyld med så var det kanske det bästa för mig. . . tror som sagt det är lite pollen med i luften. . regaera ju kraftigt för två år sen på det så. . inte konstigt om det kommer igen. . . har börjat med allergi medicin nu så. .  förhoppningsvis klarar jag av det..=)


Nepp nu ska kaffet drickas ut så jag bli människa innan jag åker. . .

Idag har jag matte för hela slanten. . har oxå rehab men det krockar liksom med varandra då får man välja att gå på den lektionen som man inte klarar av att ta igen hemma. .


Ha en riktigt bra dag så hörs vi säkert av ikväll!!






Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0