Redan halva veckan. . .

Japp nu har redan halva veckan gått. . eller ja arbets/skolveckan iallafall..=) Bara imorrn å på fredag kvar..;) haha. .
fast till helgen har jag hela lördagen inbokad med. . .  8-16.15 eller nåt. . var de nu vart.. . .


ida började dagen med sjukvård och muntlig diskussion . . .. den klara jag galant. . ska skicka in skriftligt med för att stryka betygen hade jag tänkt . . kan vara skönt att göra det.. vet ju hur jag ska skriva måste bara formulera mig bra oxå..:P haha....


Sedan hade man rehab och hab. . inte den roligaste kursen alltså. . riktigt seg ibland. . =/ men jaa. . det är ju som det är. . .  bara skicka och lämna in. . kan inte göra mer. .

När jag ahde slutat tog jag en liten prommenad och sedan så rasa jag ihop här hemma. . förkyld som skam. . det pendlar upp & ner hela tiden. . =/ sedan slår det lock för öronen hela tiden och när jag blåser ut så snurrar hela skallen i en 5 min. . skit läbbigt. . men öronen funkar bra ett lite tag sen innan det är dags igen. . trött på skiten nu. . .  vill bli FRISK!!!!


nej ni nu ska jag snart hoppa in i duschen tror jag. . sedan forsätta med lite matte. . .






Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0