Påsk afton 2010!!

Japp idag är det påskafton och klockan är lite över tolv..=)

Solen skiner och fåglarna kvittrar och man har vårkänslor i hela kroppen. . dock tror jag allergin börjar spela mig ett spratt. . =/ kliar i halsen och i näsan. . sen om det är en förkylning eller om det är pollen det vet jag inte. .

Sitter och kikar på talang samtidigt. . det är rätt bra tycker jag. . riktigt skojj att se på..=) fattar inte att vissa ställer upp medans andra verkligen har nåt att satsa på..=)

Ska väl försöka sätta lite fart och grejja lite här tänkte jag. . ska sedan hämta upp brorsan och åka ut till mor och far..=) ska bli skojj. . ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. . får se. . =)

igår så vart det middag hos farmor och farfar..=) smakade riktigt gott och var ritkigt skojj..!! Sedan så åkte jag till hangelösa på ett möte. . riktigt skojj att se vissa..;) sedan om mötet är min grejj nja det vet jag inte.. men trevligt var det iallafall.=) kvällen tillbringades i telefon en stund med en kompis och sedan somna jag gott..=)

Nepp grejja lite här å ta en dusch..=)

Ha en underbar påskafton nu!!



Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Åååååh, studentbild!!!=) .. Remember it like yesterday!!=D

2010-04-03 @ 16:42:02
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0