Opps. ..

Nu har det gått en litet tag och bloggen har varit "vilande"

Lördagen var riktigt skojj gumz..=) Tack för att du drog med mig..=) Gulliga du..=)

Igår var en riktigt slappdag. . var ute hos mor och far en liten sväng..=)

Fick resultatet på mattteprovet idag eller fick svaret redan igår. . och som jag trodde gick det pipsvängen iallafall den ena delen. .  =( fick inte ordning på den räta linjen, jag kan ju när jag sitter med  boken eller ska förklarar för någon annan men kunde inte få ner det på papper. . fick totalt hjärnsläpp. . riktigt hemskt att känna sig så nollad som jag gjorde. . . . =/ men nya tag=)

Ska ha omprov på måndag om två veckor. . . samma vecka skulle vi ha ett prov till men det får vi göra veckan efter om vi kände för det. ..=) snäll lärare vi har..=)

Som sagt nu idag har de varit matte för hela slanten och ska sätta mig nu igen med boken. .  lika bra annars tappar man det fort.. nu när vi har det nya som kommer hela tiden med så . .


Köpte den här tavlan för ett par veckor sedan..=)

Vill bara tacka för de vänner jag har..=) och min familj..=) Utan er skulle mitt liv vara riktigt trist..=)

sen är jag nervös över en sak men det får jag skriva om en annan dag.. inget jag vill ta upp nu...

Ha nu en ritkigt bra dag!!



Jag å gumz=)





Söta gumz..;)



Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Taaaaaaaack själv going!!=) hihi..=) ... åh, va tråkigt me matten=( ... vet hur de känns... bara ta nya tag gumman lilla!=) .. du e ju så redig o sitter me de jämt.. så de borde gå nästa gång!!=) KRAM!!!!

2010-04-19 @ 21:40:34
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Hihi...Näää, men vi måste åka nån gång och fota..=D ... älskar ju att ta kort=) hoppas du får en fin dag i skolan idag!!=) Kramizz

2010-04-20 @ 08:16:39
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0