Matte hela dagen!!

Ja det kan man nästan säga om idag. . .

börja med lektion imorse kl 08.00-09.30 och sedan lite frulle..=)

Sen tog jag mig en promenad..=) och fixa lite små saker. . medans Ulle hade lektion..=) å lite matte räknande hann jag med då med..=) sen blev det  lite lunch på rocco..=) mumma för att sedan åka tillbaka till skolan och plugga i en och halv timma till..=) vi satt där med en kopp kaffe och hörde hur det börja falla på plats, det plinga med många femtioöringar idag..;) haha. . Vi ska ses på lördag med hemma hos henne, samt imorrn med några andra. . börjar ju inte förrän efter tio men vi ska ses redan tjugo över 8..=)

nej blev inte mkt gjort här igår. . hade lite för många känslor i spel då och var allmänt sleten... . men nu ska jag sätta lite fart och få lite gjort..=)

Samt ta ett tal till eller två, eftersom jag inte klara provet får jag sitta med det och samt att vi håller på med algebra och andragradsfunktioner. .  så det finns att göra, samt ett par arbeten i sjukvården. . men ta lite pö om pö..=)

Annars är det fullt upp med kalas ihelgen. . brorsan fyller 18 imorgon och morfar fyller 82 på lördag och min "moster" (min morbrors fru) fyller 54 på lördag med. . ja som sagt kalas för hela slanten. . fast morfar firar inte förrän mormor fyller och "moster" på söndag ihop med morbror fyller 1 maj. .

Sen är det min kära mor, farmor, mormor och gumzan som fyller i Maj.. =)

några i juni och juli. .sen är det bara en till i höst så ja det mesta är inprickat på våren/sommar haha. . =)

Nepp grejja var det..=)

Ha det riktigt gött nu=)

Å fan vad jag är GLAD!!!!!!!!





Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Förstår de!!!..=) och jag e ock GLAD för din skull!!!!!!!!!! =D hihi... KRAAAAAM!!!! Ps. när jag skrev hade jag ingen aning..haha.. bara att den skulle bli bättre!=D haha.. men nu ska jag åka o ta en promenad tänkte jag=D hahaha... Kräääm;P

2010-04-22 @ 17:25:50
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0