Lite smått nervös. . .

Lite smått nervös inför morgondagen. . så ska snart ta å krypa till kojs med en bra bok =)

Bara koppla bort allt om morgondagen och försöka sova. . .

har så grymt ont i mina bihåler just nu .. . =/ men får hoppas det ger sig. . knappra alevdon och har laddat med ett gäng näsdukar iallafall..

Idag har de vart en skaplig dag med sjukvård och matte. . sedan handla jag lite inför morgondagen. .


Sedan ikväll har de varit rätt lugnt. . talat lite i telefon och bara slappat. . .

Så mina kära vänner håll tummarna imorrn nu mellan 8-16.15 eller nåt. . då skriver jag de dära högskoleprovet som det heter. .

hoppas eran dag har varit bra och att den blir bra imorrn




Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0