Kvällen. .

Japp nu är snart den tisdag till slut. . snart dags att krypa under täcket och sova gott..:) Nästan så jag längtar. . är riktigt trött och alvedonen börjar gå ur kroppen. . =/ snart dags att fylla på med ny. . inte för att jag gillar ta tabletter men vad gör man inte när man känner sig allmänt dassig och förkyld. . 

Ja ni, skolan gick bra idag. . matteläraren är helt suverän. . han får en fatta sen om det visar sig på proven är en annan femma. . .har ju inte haft nåt än. .

Sedan åkte jag å handla lite. . hade slut på en del så lika bra att fylla på. . blir ju nästan veckohandling här nu. . kan komplettera med mjölk och bröd ibland. .. men annars håller det sig bra. .

fick deklarationen idag med. . det stämde överens med det som var på nätet så. . det räddar min månad under juni iallafall..=) Tack å lov för detta..=) kanske kan passa på att handla lite kläder då med..=) behöver fylla på min garderob. .

har även suttit i telefon med CSN idag och de tog fan mig sin tid. . . riktigt jävla tid. . . men nu är det löst. . som tur är.. får vi hoppas..=)

Sedan lite plugg och städat. . .

suttit med gamla högskoleprov med. . är ju dags på lördag såå. . hela dagen låångt. . får hoppas det går skapligt iallafall. . .

Just de ja. . igår kväll kl 11 ringde det på dörren. . hade precis börjat somna till men öppnade inte dörren. . men hatar när det gör så .. inget viktigt verkar det vara heller eftersom telefonen var tyst. . .


Nepp ha de riktigt gött




Våran fina "vildkatt" som tog ett par år innan man fick klappa. . tyvärr försvann hon för ett par år sen. . =/


kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Åååååååååååh!!=) ... stämde de!=D fy va gött för dig!=D .. de räddar nog mer än bara juni månad de du!=) ..avis! =) Du får bju mig på en resa tycker jag;P Höhö!!!=D .. ha de bra iskolan idag gumman lilla!! Kraaaam

2010-04-07 @ 07:34:08
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0