Kvällen på er!!

Kvällen på er!!

Nu är klockan snart nio och jag vill sooooooooova.. .. är super trött. . har sovit urkasst de senaste två nätterna. .  och tror jag små sov i soffan för en stund sen. . 

Igår så var jag i skolan på dagen eller framtill tolv.. hade matte hela förmiddagen. . tror ändå poletten trillar ner mer och mer=) såå jag kanske kan detta..=)

Sedan åkte jag hem och vänta på att bror min skulle höra av sig..=) Vi skulle ta en kaffe och hans underbara flickvän kom med..=) Satt på Gustavssons och tog en Latte..=) och en god smörgås..=) Riktigt skojj..=)

Idag har jag vart i skolan till elva. . sedan har jag faktiskt inte orkat mer. . . diskat och tvättat har jag gjort men sen har det inte blivit av så mkt mer. .  orkar liksom inte . . men det har en orsak men inget jag vill skriva här just nu. . 

Kan bara säga att det går lite min väg..=) Nej inte med karlar uten med annat. .  *sofia lyssnar du nu=P*

Imorrn är det skola på morgonen =) mellan 8-9.30 och sedan så får vi se. . En matte kompis hade hål timme lite efter tolv till tre så de kan bli att jag återkommer och pluggar med henne. . =) Blir bättre när man har någon mer. .=) Ja det blir nog kanon..=)

Köpte en SE och Hör idag så nu ska jag ta med den till sängen och varva ner och sedan sova gött, förhoppningsvis i natt... =)





Kramar


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Jag hör!!!!!!=D HIHI Yippeeeeeeeeeeeeeeeeyyyy!!!!!!!!! Va roligt gumman!!! KRAM!!!!

2010-04-22 @ 06:29:47
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0