Kvällen

Kvällen på er!!

Ska snart ta å krypa under täcket för ska upp och ha matteprov imorrn. . gahh kommer nog inte gå så där särskilt bra meeen det får gå som det går. .  det snurrar i skallen med x och y, och räta linjer, koordinatsystem och sannolikhetslära. .  ja det är typ de som kommer på provet. . 

Annars har dagen varit helt okej. . gått dock som vanligt i ett;) först skola till 11 men var kvar till halv 1 satt och plugga med en kompis. . sedan åkte jag hem och vänta på att bror min skulle sluta praktiken för att han hjälpte mig idag att byta däck..*Tack brorsan* hans tjej följde med ut så vi kunde snacka lite skit och flamsa mer än vanligt..;)
Var nog övertrötta bägge två:P men tack du med tjejen!!
Far min var hemma så han grejja lite med brorsan bil och tjöta lite över en kopp kaffe..=)

Sedan bjöd jag bror och tjej på mat ikväll, som ett tack för hjälpen..;)

Fatta inte att min minsta bror fyller 18 nästa vecka. . får lite att tänka på att en annan blir äldre..:P haha

ja ni imorrn är det oxå en massa=) först matteprov sedan åkte på studiebesök på Hospice i Lidköping och sedan invänta andra bror min som kommer hem från Idre och köra hem honom...=) ja ni sen är väl den dagen till enda. .

nej ni matteboken får följa med till sängen en stund innan jag släcker för natten. . =)







Kramar


Kommentarer
Postat av: Stumpan

Lycka till idag nu Gumseplumsen!!=) Kram!

2010-04-15 @ 07:20:47
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0