Kanske ska ta å knyta sig. . !!!

Ja det kanske är dags för det. . sitter och kikar på lyxfällan . .det är rätt bra program, en får sig en tankeställare. . 

Känns som jag har skrivit det förut. .  haha *minnet bra men kort*

I efm har jag tvättat lite diskat och förberett lite för imorrn. . nu funderar jag på att ta en bra bok och krypa under täcket. .

Klockan ringer ju imorrn med. . fast behöver inte gå upp förrän tjugo över sju som tur är..=) Möta upp Ulle tjugo över 8 så..=)


Imorrn vet jag inte om det hinns med att blogga. . men tror inte det blir så sent men men man vet ju aldrig med det. .




Hoppas eran kväll har varit super..=)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Morrn stumpelisa!=D.. hihi.. Nu får du ta o gratta brorsan din me en stor kram ifrån mig!!=D hihi... ska du vara hos han ikväll elle?=)... KRAM!!!

2010-04-23 @ 07:49:25
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Du verkar ha att göra i skolan. När vet du om du kommer in på högskolan?

2010-04-23 @ 10:00:40
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0