Huvudvärk

Kan man lugnt säga att de senaste dygnen bestått utav. .  =/ skit jobbigt. .

Igår hade jag först kursen sjukvård, sedan satt vi ett gäng och plugga matte, när klockan närma sig tolv tiden så fick jag en sådan rejäl jävla skallebang. .  faaan. .var bara att plocka ihop böckerna och åka hem, stenslockna på soffan och kände mig rejält pigg, grejja lite och fortsatte plugga men sedan kom det tillbaka, typ migrän var bara släcka ner och krypa under täcket. .

idag har det känns som huvudet har varit inlindat i bomull. .  rejält seg med andra ord. . efm tillbringades i soffan och nu börjar det kännas okej. . ska snart krypa under täcket och hoppas vakna pigg och glad imorgon..=) då är det matte hela dagen lång. . 

har ju omprov nästa vecka och ett prov veckan därpå. .  bara att le och vara glad..=) haha

vad ska ni göra för skoj i helgen då??

Själv har jag bara mina små planer. .  *plugga*

haha



Kram kram och sov gott..=)

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Stackars gumman!!... hoppas du kan sova gott inatt o vakna pigg imorrn!!=) hihi.. Kramizzz

2010-04-29 @ 21:30:43
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0