Hinner med ett litet. . .

Inlägg till..=) Ska snart åka om en liten stund men är så gott som klar..=)

Haha när jag kom ner till bilen så visa det sig att det var en som bor i huset bredvid som hade gett fel anvisningar om vart de kunde stå . . sa att jag kanske reagera starkt men komma hem kl två och ens parkering är upptagen då blir man inte glad. . men det förstod han och han ville be om ursäkt. .

Nu har jag hunnit plocka lite med här hemma. . inte så mkt som jag vill men det är lite bättre. . får försöka hinna med detta i veckan men tyvärr ser det ut att gå i ett. .  men vi kan la hoppas att det blir bra..=)

Jag hoppas jag får mitt sommarschema snart med så man kan planera lite, får kika imorrn när jag kommer dit och frågar om det finns nåt..=)

Funderar på hur jag ska göra med. .slutar ju skolan och tänkte bjuda hem släkten helgen efter men har ju inte så stor lägenhet så funderar på om det är bättre att vara ute hos mor och far. . självklart står jag för allt men det är ju lite mer rum där. . hmm får fundera lite till på detta. .

nu ska man snart som sagt iväg på kalas. .  =) ska bli skojj..=)

Nu får tankarna om allt sluta snurra och det får vi ta imorrn istället..=) Hoppas det mesta går min väg..=)

Kramar




Kommentarer
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Vart skall du arbete i sommar?



KRAM

2010-04-26 @ 09:54:03
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0