God förmiddag!!

Idag var det inge roligt väder att vakna till . . =/ snöblandat regn. . Ett bakslag från helgens sköna väder. . men det ska ju komma några för att bli en bra sommar så. . det är ju lite trökigt. . .men får hoppas på riktigt skönt vårväder snart..=)

Jag stenslockna igår. . bara pang. . orka inte ens läsa nåt som jag brukar göra. . .Brukar alltid göra det, tycker det är så skönt  att varva ner med en bok och bara koppla bort alla tankar. . .men inte igår. .

Kom inte upp tidigt ida heller. . eller jo runt 9 så de var ju inte fyy skam för mig ändå . .;)

Fått i mig lite god frukost nu. . =) å ska snart sätta fart med lite skoluppg. . . har en del. . sen måste jag plugga matte med. . så bara att sätta fart..=)


nepp ni får ha en bra dag!!




Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi... jooo ja märkte de=) haha...försökte nå dig igår! Grrr! Hihi;P ... söööööööött kort!!=)

2010-04-05 @ 12:51:45
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0