GLAD PÅSK!!!

Japp nu var påsken här.  . Men var katten är våren. . ??!!??!! kommer inte de samtidigt..;) haha. . vore så skönt med solsken och grönskade knoppar ute..;) haha. .

De kommer väl, gillar dock inte det gråa som har vart ute. .

Igår var det en plugg dag. . fick faktiskt gjort en hel del. . ska bara läsa igenom och se över det en gång innan jag skickar in det. . så det inte blir tokigt. . men alla arbeten som ska göaras hitills är påbörjade eller inprincip klara..=) det känns riktigt skönt..=)

Sen blev de en prommenad igår med. . mellan regnskurarna. . sikka skurar det kom igår. .

Idag ska jag på middag hos farmor & farfar. . =) ska bli trevligt..=)

Sen får vi se vad som händer..=)

Nepp nu ska jag sätta lite fart här..

EN RIKTIGT GLAD PÅSK PÅ ER!!



Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

HaHa!!!=D ... jaaaa, du får ge igen hur möe du vill... nästa år på 1a april!=D* .. hihi... de e då de ska busas!=D hihi.. så nästa år stänger jag både av mobilen och sticker bort;P hahaha... så ge igen du bara;) hihihi.. Kraaaaam!!!

2010-04-02 @ 21:33:19
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Malin Sanderberg

Kikar in och önskar en Glad Påsk :) Vad kul att du söker till ssk! Håller tummarna för att du kommer in! mvh. Malin

2010-04-03 @ 09:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0