Fredag = Helg!!

Japp nu var det snart helg igen..=)

Tiden springen på, rejält med..=) haha. . Nu ska vi se skrev jag i onsdags??!! Igår var det en såndan fläng och far dag. . haha

först de där jäkla matteprovet på morgonen,  tyvärr tror jag det gick åt pipsvängen men det lär ju märkas. . .

Åkte hem en lite sväng innan jag åkte ner till stan, mötte först upp en klasskompis å sedan kom det nåra till, vi är ju aldrig helklass så åkte vi till Hospice Gabriel i Lidköping. . studiebesök . .  intressant, bra att det finns. .. 

Då skickade brorsan, så åkte tillbaka till skara för att hämta upp honom, då han varit i Idre med sin klass. . körde hem honom till dem och stanna där ett tag. . 

var helt slut igår kväll kan jag medge... ska snart iväg till skolan här med. .  för att ha en mattelektion och sen blir det hem å städa tror jag. . 

Imorrn ska jag ev. umgås med en klasskompis på kvällen. . sen ja vi får se. . =)


Ha en riktigt bra dag nu..=)




Kram

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Härlig bild från USA gumman!!=) ... Vore roligt om du la upp nåra mer kort från USA här=) hihi.. har ju redan sett alla, men va ju ett tag sen nu=) hihi...Kraaaam!!!

2010-04-16 @ 16:21:30
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0