Borde egentligen. . .

Sova men det ska jag snart göra..=)

Gick kanon ikväll..=) verkar bli kanon där. . =) mkt skratt och glädje..=)

Men som sagt. . ska krama kudden för ska har skola imorrn mellan 8-11 och sedans ka jag plugga matte med en kompis, har prov på torsdag . .. efter det ska jag hämta bror min för han ska hjälpa mig att byta däck!!!

Iallafall kan jag känna mig redig ikväll en massa spring på jobbet. . fram å tillbaka..=) och sedan promenad dit och hem ... Hemvägen var mkt behagligare än ditvägen. . inte lika varmt att gå då..;) fast lite obehagligare eftersom det börjar bli mörkt man vet aldrig med skaras gator. .  men det gick ju bra som tur va..=) med musik i öronen och högt tempo så..=)

Hoppas eran dag har varit lika bra som min.=)




Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria (Emilias mamma)

Jag kan alla tis,ons,tors mellan 9-14 då Emilia är på dagis, annars mån o fre men då är hon med :D

Vi får sikta på en date snart.



KRAM

2010-04-14 @ 07:44:12
URL: http://familjenlinder.nu
Postat av: Stumpan

Tjoooo gumman!!=)

Vettö va jag tänkte på??=) Efter däckbyte och pluggande, i em... kan inte vi dra me oss ett täcke, *picknik-korg och åka typ till silverfallet och sätta oss?!=D* ... saknar ju min gumma!!=) hihi...vore inte de lite mysigt nu när de fortfarande e fint väder??=D Kraaaaaam!!!=)

2010-04-14 @ 07:57:06
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: ida

Ja, skolan eller kommun har ju inte varit direkt hjälpsamma förens nu då.. Så jag håller verkligen tummarna för att det ska funka nu :0)

2010-04-14 @ 07:58:27
URL: http://idamias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0