Tjaaaaaaaaaaa!!!

Opps insåg att de gått nån dag nu som jag inte har skrivit på. . .

ja ni hoppas ni mår bra..=) för det gör jag.. ska snart åka iväg å knega lite... (vill inte alls men men) ja slutar iallafall 08 imorrn så..=) de känns skönt... ja ni ananrs då... lördagen var de rätt lugnt kan man säga...va ute hos mor och far ju sen kika ja på lite film å sen soooova tror jag det var....

söndagen var en sån där.. bara va dag innan jobbet... sedan jobb 17 - 08 ... sedan igår var de skola mellan 8 - 09.20 eller ja 8.20 för min del... haha kan ju inte dela mig även om jag vill..=P

sedan vart de hem å plugga, jo just de ja en del kaffe drickande vart de ju med på fm..;)

sedan plugg för hela slanten och skicka in arbetet.... (redovisning imorrn)  å skola ida till halv elva.... å som sagt ska snart åka iväg å jobba....

imorrn är de skola för hela slanten...åker inte ens hem emellan, börjar ju halv tio såå... sedan går jag till tjugo över 3. . . . sen blir det nog plugg för sen är de jobb 8 - 17 torsd fred.. men ledig helg..=)

nepp har inte mer tid nu..

ha de gött å njut av livet..=)

Puss å kram

Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0