Redan helg!!

Japp, nu vart de fredag igen och jag har min arbetshelg...

Går på idag kl 17 och av imorrn kl 12 och sedan går jag på igen söndag kl 17 och av måndag kl 08...

Nu sitter jag här med min kopp kaffe iallafall..=) smakade riktigt bra..=) hihi kaffe är aldrig fel..=P

igår såå hade jag städ dag, vet inte längesen men de är rätt gött att de är gjort.. såå slipper man när man har mkt annat som ska göras... ex uppgifter och skola.. jobbb m.m.


sedan vart de en del plugg med... å sedan såå tände jag en del ljus å satt å myste här hemma..=) kollade på lyxfällan nu är det äntligen rätt programledare igen såå det kanske går tillbaka osm de var innan...=)

ida har jag vart på vct å läst av testet de vart ingen fara som tur va utan nu ska jag bara invänta dagen dåå det är dax för sprutan... (inte favvo men de får la gå)

sedan prata jag även ang. spruta mot influensan, å hon tyckte jag skulle ta den... såå får la bli det med... lika bra...


Sedan var ja å gumz å luncha ihop på roccoo..=) Mmm  det var riktigt gött å trevlig, synd bara att de gjorde med bordet bara. men det gick ju det med..=) *gillar dig gumz*


nepp nu ska ja grejja me lite anant innan jag åker...
kom på med att jag glömde fixa kaffemjölk till jobbet me såå...får hoppa in å köpa en lite flaska innan jag åker...

ha de nu riktigt gött...

Kraaaaaaaaaam

Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0