Ont i magen!!!

Japp de hade jag tidigare idag... skulle besiktiga bilen... men men det gick skapligt... byta bromskivor i fram och handbromsen som spökar lite... sen mitt nöt en lampa men den får jag skylla mig själv för... kan inte ha allt i hjärnan, särskilt när man har jobbat som man gjort.... (för det kan man säga att jag har gjort iallafall)

Helgen har vart riktigt bra... trots att jag har jobbat... men det har vart riktigt trevligt..=)

lördagen tog ja igen mina sömn timmar, tror jag skrev om det men men upprepning..;) haha...

sen så jobbade jag, vi kikade på film hade lördags mys som han kallade... hmm kan man känna vi är inte gifta men men det vart bra iallafall... sen jobbade jag till 13  igår, åkte direkt till Skara och la min röst...(dock tänker jag itne säga vad jag röstat på) å sedan ut till mor och far=) NIIIICCCE!!! var rätt trött bara såå blev kanske inte såå många knop men underbart att umgås med dom..=) *älskar min familj*

Åkte hem å tog en dusch å hade en trevlig kväll!!!

Nu ida har ja vart i skolan till 9.20, men blev väl itne jätte mkt till lektion idag... haha bröt mitt i alltihop av brandlarmet och de var inte fejk men itne riktigt heller, nåt elskåp som felkopplat å slog ut larmet men men de är ju som det är.... fick lite extra rast..;) hihi.... skönt att de inte var nåt farligt....

sedan åkte jag hem å duscha och sedan åkte jag å bes. bilen å som sagt blev lite men trodde de skulle bli mer... såå ja är rätt nöjd... super trevlig kille med som verkligen förklara å tjöta på bra själv... haha..... nej men de känns kanon så nu kan den gå i ett år till såå kanske man kan kika på nåt nytt roligt..=)



nu ska ja dricka upp kaffet här å snart åka... måste packa skolsaker med för det är skola hela dagen imorrn som gäller såå känner jag mig själv rätt såå är ja rätt död då..=P

Tack gumz för en trevlig fredag å står alltid ut me dig..;)

Kram

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0