Kvällen!!

Får man väl säga nu..=) hihi ännu en dag har gått av september månad... å jag är trött... haha tror man är kronisk trött nu för tiden.....

Ida har de som sagt vart skolan för större delen av slanten... hade Omvårdnad som första lektion där vi gick igenom patientdatalagen med omnejd. . . Intressant =) vad lagar det finns, mer än man tror....

sedan hade vi en redovisning i Människan socialt och kulturellt... vi såg en film igår å ida skulle vi redovisa den...
Skruva den som Beckham... ja ni har sett den förr å den blir ju inte bättre om jag säger så,... men men klara det, tror jag iallafall..;)

Sedan hade vi en redovisning i Social Omsorg... ang boken, Åkes bok 2.0... (skrev om den i söndags..) ja vi diskutera det mesta runt omkring men men de gick ju bra det med...

nu ska de bara in skriftligt med... men de har jag lite tid på mig som tur va..=) hinner med det..=)


Sedan for jag hem å laga mat... blev pasta med egen pasta sås ida..=) smakade kanoners... =)

sen ja kvällen har vart trevlig den med..=)

men nu är jag rätt trötter... funderar på att ta en vanlig roman å krypa under täcket.... såå jag kommer upp imorrn...

ska försöka putsa fönster imorrn om vädret tillåter såå jag kan få upp mina nya gardiner..=)

ha en riktigt trevlig kväll nu

Pöss

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0