Jobb, vårdcentral och skola!!

Heeeeeeejsan!!!!

Hoppas allt är väl med er, själv mår jag fint dock lite trött kan jag väl erkänna sömntimmarna de sista har väl inte vart överdrivit många..=/ haha lite mitt eget fel men jobbade i natt såå dåå blev de lika många som vanligt... haha... typ 2 å så ska jag sitta i skolan hela dan ida tror ni ja kommer vara död ikväll eller???

Jaja nu ska vi se hade skola mellan 8-9.20 igår och sedan åkte jag hem och la mig en timma eller två kanske blev tre om jag inte minns fel..;) sedan såå laga jag lite mat och sedan for jag till Skövde och skulle jobba...

Nu har jag vart hemma ca en timme å har typ duschat bara.. ska snart iväg till vårdcentralen för att ska ta ett test om TBC för att sedan få vacination... måste ha det inför kommande praktik såå ska dit ida å sen blir de att åka dit på fredag för att läsa av testet....

sedan står det omvårdnad och människan socialt och kulturellt... sedan lär jag däcka här hemma.. slutar kvar över tre ida å då har de gått i ett i nästan ett dygn... bara att börja vänja sig och ja ska väl inte klaga heller för det är jag själv som valt det... men det sliter på en det kan jag säga....

nepp om ja ska åka iväg nu....

ha en ritkigt trevlig tisdag såå hörs vi

Puss å kram

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0