jobb igen nu då...

Japp sitter här och väntar på att klockan ska ticka... =/ jobb i natt igen... känner att det har blivit lite för många nätter nu de sista och fler ska det bli... men men har ju ett jobb iallafall och de har ju gått skapligt hitills..=)

var hemma igår runt nio tiden åt lite frukost och bara möös... =) sedan var jag för pigg för att sova men för trött för att få nåt gjort... haha ingen bra kombination.. tyvärr... men men de är ju som det är... skicka in ett skol arbete så nåt blev de ju iallafall..=)

Sen på kvällen träffa jag gumz..=) var å käka på canton och sedan strosa vi runt i stan... haha fnitter humör bägge två men du var nog otrolig igår gumz.. men det är ju de jag gillar med dig.=) hihi...

ida tog ja igen de sömn timmar som inte kom igår inte för det går men de känns ju bra nu iallafall och sen har ja lagat mat och diskat å grejjat lite.. borde ut å gå men hitta inte inspirationen till det ida.. tyvärr men men de får bli imorrn, kanske ute hos mor och far ..=)

nepp nu ska ja dricka upp mitt kaffe å packa de sista i väskan... måste handla lite frukt till jobbet med... å nåt pålägg...

Ha nu en riktigt trevlig lördag kväll !!!!

Kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0