Helgen!!!

Japp det var visst ett tagsen man skrev här... men har haft min lediga helg och inte orkat bry mig om bloggen... det är rätt skönt det med faktiskt..=) nu ska vi se här...

i torsdag fredag hade jag ju jobb 8 - 17 det gick lite upp å ner men men det var gjort... sedan på fredag kväll titta grannen över med sin pojk =) sikken charmknutte alltså... haha... riktigt trevligt även om jag var super trött. .  tur att man har kaffe hemma för oväntat besök..;) men inte gevalia...haha här körs Zoega..=)

lördagen såå tog jag mig lite sovmorgon..=) såå skönt såå... sedan grejja jag lite hemma och laga lite mat å sedan for jag ut till mor och far.. åt kräftor och räkor... mumma de ni..=) sedan träffa jag gumz en liten sväng på kvällen å tobbe me för den delen... de va iförsig inte igår... sedan åkte jag å gumz till coop å handla lite..=)

igår söndag fick jag träffa grannens tös... en charmtroll det me... men sikken energi haha... ja de va skoj iallafall..=) sedan vart de plugg för hela slanten.... lämna in ett arbete men hade de lite fel... såå får komplitera lite ... ska snart göra det.... men är på väg ut... mitt knäckebröd är slut såå ska ta en prommenad till Netto eller nåt..=) skönt att komma ut lite....

idag vart de skola till 9.20 å sedan satt vi med ett arbete tills kl 12 eller nåt... kom hem käka lite å sedan fick ta en powernap på soffan.... fick en sån skallebang såå jag trodde ja skulle dö men men nu känns de skapligt iallafall..=)

nej om ja ska ta å diska först kanske såå hinner det torka innan jag kan ställa in dem i skåpen...=)

ha de nu riktigt gött...

Kramar

johanna

ps: hände en annan rolig sak i helgen men det vill jag hålla för mig själv lite..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0