Halloy!!

Japp kl är snart 16 och jag ska dra till jobbet... sista natten denna vecka nu... phuu såå skönt.... börjar bli lite sleten om ja ska vara ärlig.... sena kvällar både hemma och på jobbet... bara för att de har blitt sent där såå blir de sent här hemma med... vända på dygnet eller vad man säger....

Japp de sista dagarna.. hmm skrev i måndags... natten gick bra, dock lite svajande på humöret de sista... men men upp tidigt och dra till skolan... skola hela dagen på tisdagen... gjorde val inför valbara kurser med så... får se om jag får de jag har valt och om jag får läsa det jag vill och mina 300p annars blir de bara 200p ... ja vi får la se...

skoldagen vart seegt eftersom jag inte sov såå mkt på natten, det var lite väl tufft kan jag erkänna såå hem å ta en dusch å sedan ja bara va men för pigg för att sova men men de kanske kommer in i rutin snart... jobbar inga extra nätter nu vad jag vet...

Igår vart de jobb 8 - 17 hem å laga lite krubb och sedan falla ihop i en hög...

Idag sov jag till kl 11 eller 11.30.. såå skööönt det var verkligen behövligt... ja behöver soba, nackdelen är att det blir inte mkt av dagen innan man ska dra till jobbet tyvärr...

Imorrn ska ja köpa bromsskiva direkt efter jobbet och sedan fixa lite å sen tror jag de blir hem å sova en timma eller två å sen ska jag städa... plugga måste jag göra det med.... haha ja behöver ju inte vara orolig att jag inte behöver vara sysslolös....

nepp nu ska jag snart dra...

ska tanka innan jag åker med...

ha nu en riktigt trevlig torsdags kväll

å imorrn är det helg..=)

Puss å Kram ses på stan..

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0