En av två. . .

Nätter avklarade... iförsig jobbar igen lördag natt men då har ju ändå en hemma...


Mötte gumz på vägen hem. . . =) såå vi ringde varandra och tjöta lite..=) Alltid lika skoj att höra din glada stämma..=) sen åkte jag å handla, hitta nybakt bröd så åkte hem å tog en frukost. . å sedan slockna... sov till två tiden eller nåt hade gärna kunnat sova mer men de blir inge bra då.. såå har käkat lite nu å duschat å nu dricker jag kaffe å snart dax att åka igen. .

Min goa pappsen ringde idag med å kolla läget..=) *älskar dig* å er andra med..=)

nepp om ja ska dricka kaffet å sedan ta på mig lite kan ju inte åka i morgonrock juu.. fast den är jäkligt skönt att gå i . .

Nu Längtar jag till kl 08 imorrn när jag slutar och börjar inte förrän kl 17 på lördag..=) som tur är...

Ska ni rösta på söndag?? det ska jag göra iallafall..=)

Kramar

Johanna




Kommentarer
Postat av: Stumpan

Rooooooooooooooligt o prata me dig me gumman lilla!!!=D Gillar dig hunny!!=) ... hoppas du får sova liiite mer inatt nu=) KRAM!!=)

2009-09-17 @ 21:43:53
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0